ဝင္ခ်င္ရင္ေတာ့ 30,000 MMK ပါ
( ကိုယ္တိုင္အိမ္မွာေလ့လာအားေကာင္းတဲ့သူေတြအတြက္သင့္ေတာ္ပါတယ္ )
👇👇👇

Mi A1 Mi A2 တို႔လို bootloader unlock လြယ္တဲ့ Pure Android ဖုန္းမ်ား Magisk ျဖင့္ Root ေဖာက္နည္း ျမန္မာေဖာင့္ထည့္သြင္းနည္း
🔛🔛🔛

အေကာင့္ရွိေနၿပီး ေလာ့မက်ေသးတဲ့ Mi ဖုန္းကို အေကာင့္ထြက္နည္း
🔛🔛🔛

SAMSUNG FRP 5 / 6 /7.0 / 7.1 / 8.0 / 8.1 အလံုးမ်ားကို Hush SMS App သံုး ၿပီး FRP ျဖည္နည္း video
🔛🔛🔛

Mi MTK ဖုန္းအား Method 4 နဲ႔ အေကာင့္ေလာ့ေက်ာ္ျခင္း + Partition Format
🔛🔛🔛

Mi Flash 2017 ျဖင့္ 9008 mode မွ Firmware တင္နည္း + 9008 ဝင္နည္းမ်ား
🔛🔛🔛

Mi Account Recovery Method 1 100% (official) (SIM Card Recovery)
🔛🔛🔛

Mi A2 , Mi A2 Lite Myanmar Font Install
🔛🔛🔛

Mi White Recovery ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ရုိက္ရေသာ mi adb command မ်ား သံုးနည္း ႏွင့္ အသံုးဝင္ adb command မ်ား (video)
Model စစ္ေဆးျခင္း
🔛🔛🔛

Userlock ျဖတ္ျခင္းXiaomi Fastboot & Recovery Firmware download
🔛🔛🔛

Xiaomi MIUI China ROM ဖုန္းမ်ား ျမန္မာေဖာင့္ခ်ိန္းနည္း (2)
🔛🔛🔛

Redmi 6/A System destoryed error fix ( သို႔မဟုတ္ ) Mi Flash Pro နဲ႔ Zip ROM Firmware တင္နည္း
🔛🔛🔛

( nikel ), Redmi Note 4 / 4X ( MTK ) (Method 4 ) Dead Fix
🔛🔛🔛

Mi Data Backup Restore
🔛🔛🔛

Xiaomi Phone မ်ား Bootloader Unlock လုပ္နည္း (new) + TWRP + ROOT + Myanmar Font
🔛🔛🔛

Mi MTK ဖုန္းေတြ Firmware တင္တဲ့အခါ အနီတန္းေျပးၿပီး ဘာမွဆက္မသြားလွ်င္
🔛🔛🔛

emmcdl command မ်ား အသံုးျပဳနည္း + Persist 1 2 နည္းကိုသံုးၿပီး
Redmi Note 3 Pro , SE , Redmi 4A တုိ႔ကို 100% အေကာင့္ေလာ့ျဖဳတ္နည္း
🔛🔛🔛

Driver Signature off နည္း + Windows တင္အၿပီး လုပ္ေဆာင္သင့္ေသာအခ်က္မ်ား (Video)
🔛🔛🔛

Gapp Install နည္း + Mi Phone Settings
🔛🔛🔛

Mi 9008 , fastboot , recovery ကေရးရေသာ ေနာက္ဆံုးထြက္ update link မ်ား
🔛🔛🔛

Mi A1 လိုမ်ိဳး bootloader unlock လြယ္တဲ့ ဖုန္းေတြ boot ကို Magisk နဲ႔ patch လုပ္ၿပီး Root ေဖာက္နည္း ( လူတိုင္းၾကည့္ပါ )
🔛🔛🔛

bootloader unlocked mi ဖုန္းမ်ား firmware တင္နည္း ႏွင့္ သိသင့္ေသာ အခ်က္မ်ား Video
🔛🔛🔛

Mi ထြက္သမွ် Model ႏွင့္ Product Name မ်ား
🔛🔛🔛

Windows 10 Update လုပ္လိုက္တာ Power Shell ႀကီး၀င္ေနလို႔စိတ္ညစ္ေနပါသလား?
🔛🔛🔛

Mi Forum မွာ Mi Phone ေတြ TWRP , Tool ၾကိဳက္တဲ့ Firmware ဗားရွင္း ရွာနည္း
အဓိကကေတာ့ 7.2 အနိမ့္ေတြရၿပီး Mi Account bypass Firmware ရွာနည္း
🔛🔛🔛

Xiaomi Firmware ေျဖလွ်င္ႏွစ္ခါေျဖစရာမလိုေအာင္လုပ္နည္းနဲ႔ Redmi Note 3 Pro
( တင္ျပထားသည့္ Video ဖိုင္) (လူတိုင္းၾကည့္သင့္)
🔛🔛🔛

system2 လုပ္နည္း MIUI V8.0 only
🔛🔛🔛

QCN Backup , Restore လုပ္နည္း
🔛🔛🔛

QFIL သံုးၿပီး Qualcomm Firmware တင္နည္း
🔛🔛🔛

Qualcomm 9008 mode ၀င္နည္းမ်ား >>>
🔛🔛🔛

adb server out of date fix
🔛🔛🔛

Mi Password Remover (PIN,Pattern,Password)
🔛🔛🔛

Mi အေကာင့္ရွိေနၿပီး ေလာ့မက်ေသးတ့ဲ ဖုန္းအား QR code Scan နည္းျဖင့္ ၁၀၀% ေက်ာ္နည္း
🔛🔛🔛

Mega Link ေတြကို Resume ရေေအာင္ေအာင္ Mega Sync ျဖင့္ေဒါင္းနည္း
🔛🔛🔛

EMMCDL Command မ်ားအသံုးျပဳၿပီး
partition မ်ား လိုသလို အသြင္း အထုတ္ အျဖတ္နည္း Video ( Qualcomm )
🔛🔛🔛

4.4.4 , 5.0 , 5.1.1 , 6.0 , 7.0 7.1.1 တို႔အတြက္ Gapp ဖိုင္မ်ားစုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

Xiaomi Redmi Note 4G DualSim gucci network error fix
🔛🔛🔛

Xiaomi ဖုန္းမ်ား XiaoMiTool ကိုအသံုးျပဳၿပီး China to Global ခ်ိန္းနည္း
🔛🔛🔛

SAMSUNG Locale Changer Root မလိုပဲ ျမန္မာစာ မွန္ေအာင္ခ်ိန္းမယ္
🔛🔛🔛

Mi A1 FRP Remove
🔛🔛🔛

Qualcomm diag mode *#*#717717#*#* နဲ႔ ဝင္မရလွ်င္
🔛🔛🔛

Windows Stick လုပ္နည္းႏွင့္ Windows တင္ၿပီးလွ်င္ မျဖစ္မေန လုပ္ရမယ့္အခ်က္မ်ား
🔛🔛🔛

Mi Qualcomm ဖုန္းမ်ား QCN Backup Restore လုပ္နည္း (qualcomm netowrk fix)
🔛🔛🔛

QCN, XQCN မ်ားစုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

Xiaomi MTK ဖုန္းမ်ား IMEI + MEID ေရးနည္း ႏွင့္ Firmware တင္လွ်င္ျဖစ္တတ္ေသာ error မ်ား ေျဖရွင္းနည္း
🔛🔛🔛

Redmi 4 Prada Firmware တင္ၿပီးလုိင္းမမိတာျဖစ္ေနလွ်င္
🔛🔛🔛

Redmi Note 3 MTK hennessy (Mi Account Lock Remove FW)
🔛🔛🔛

Redmi Note 3G 1W (MTK) Dead Fix Mi Account Remove
🔛🔛🔛

Mi MTK Firwmare မ်ားတင္ရာတြင္ တင္မရေသာ error မ်ား fix
🔛🔛🔛

Mi Qualcomm Bootloader Unlocked ျဖစ္ၿပီးသား အလံုးမ်ား Account Remove 100%
🔛🔛🔛

MTK Method 4 + Partition Format ( Protect2 )
🔛🔛🔛

SAMSUNG 7.0 ဖုန္းမ်ား TTA SAM Font 7 သံုးၿပီးျမန္မာေဖာင့္ခ်ိန္းနည္း Root မလို
https://www.facebook.com/thantoeaungat/videos/1028457183977522/
🔛🔛🔛

TTA Mi Myanmar Font MIUI 9.2+
သံုးၿပီး MIUI 7 , 8 ႏွင့္ 9 အလံုးမ်ားအား ျမန္မာေဖာင့္ ထည့္နည္း Video
🔛🔛🔛

MIUI 9.5 ႏွင့္အထက္ Mi Phone မ်ား စက္ပိတ္သြားလဲေဖာင့္ျပန္မေျပာင္းေအာင္ခ်ိန္းနည္း

===============> အေကာင့္ေလာ့ေက်ာ္ + ADV <================

*** Any Xiaomi Mi Account bypass with adb ***
🔛🔛🔛

No Need Auth Account Flashing Mi Flash
🔛🔛🔛

Mi 6 , Mi Note 3 Mi Account Bypass
Sagit , Jason
🔛🔛🔛

Meizu userlock tool
🔛🔛🔛

Xiaomi Fastboot & Recovery Firmware download
🔛🔛🔛

MIUI 9.5 ႏွင့္အထက္ MIUI 10 ထိ Mi ဖုန္းမ်ား ျမန္မာေဖာင့္ထည့္နည္း
🔛🔛🔛

Mi 6X wayne Unbrick
🔛🔛🔛

Huawei 2018 FRP ျဖည္နည္း browser ဝင္မရေတာ့ပါက email ကေနျဖည္နည္းပါ
🔛🔛🔛

Xiaomi TWRP စုစည္းမႈ
🔛🔛🔛

Redmi Note 2 hermese 100% Account Remove
🔛🔛🔛

Mi Account Recovery SIMCard ရွိေသးလွ်င္ recovery ေခၚကာ Mi Account ျဖဳတ္နည္း
🔛🔛🔛

Redmi Note 5A / Prime
Ugg and Ugglite
bootloader unlock 9008 Onelick
🔛🔛🔛

SAMSUNG FRP 2018 ျဖည္နည္း J series , A Series
🔛🔛🔛

Block0 ေရးနည္း
🔛🔛🔛

Mi6 Global အလံုးမ်ား ျမန္မာေဖာင့္ ႏွင့္ Reset ခ်လိုက္ေသာအခါ တက္လိုက္က်လိုက္ျဖစ္ေနလွ်င္
🔛🔛🔛

Xiaomi Redmi 1W ( 2013023 ) Firmware
🔛🔛🔛

Meizu M5 Note Lock remove ( MT6755 )
🔛🔛🔛

Qualcomm Method 4 MIUI 9 အေကာင့္ေလာ့ေက်ာ္စုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

MTK Method 4 - 9.2 Firmware Collection
🔛🔛🔛

hennessy 8.2 Method 4 ( Redmi Note 3 MTK )
🔛🔛🔛

Redmi Note 2 hermese 100% Account Remove
🔛🔛🔛

Redmi Note 5A ( ugglite ) Mi Account Bypass Method 4
🔛🔛🔛

Mi 5X ( tiffany ) Mi account bypass method 4
🔛🔛🔛

Mi Max 2 ( oxygen ) mi account bypass Method 4
🔛🔛🔛

Redmi Note 5A Prime ( ugg ) mi account bypass Method 4
🔛🔛🔛

COMBINATION တင္လို႔ရတဲ့ ဘယ္ SAMSUNG ဖုန္းမဆုိ FRP ျဖဳတ္နည္း
🔛🔛🔛

Note 8 2017 R , 2018 Q COMBINATION မ်ားစုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

Mi 4S ( aqua ) Mi Account downgrade 7.2 bypass Firmware
🔛🔛🔛

Redmi 3 ( ido ) Downgrade downgrade 7.2 bypass Firmware
🔛🔛🔛

၁။ Qualcomm MI Account Remove ( hydrogen, helium )
🔛🔛🔛

၂။Redmi Note 3 MTK hennessy (Mi Account Lock Remove FW)
🔛🔛🔛

၃။Redmi Note 3G (MTK) Dead Fix Mi Account Remove
🔛🔛🔛

၄။ MI 5S Plus ( natrium ) အေကာင့္ေလာ့ေက်ာ္
🔛🔛🔛

၅။ MI 5S ( Capricorn ) အေကာင့္ေလာ့ေက်ာ္
🔛🔛🔛

၆။ Mi5 ( gemini ) Account Bypass
🔛🔛🔛

၇။ Mi Note 2 ( scorpio ) UFS
🔛🔛🔛

၈။ Redmi Note 3 Pro (Kenzo) 100% အေကာင့္ေျဖ 3G ႏွစ္ကဒ္သံုး
🔛🔛🔛

၉။ Redmi 4A ( Rolex) 100% အေကာင့္ေက်ာ္နည္း
🔛🔛🔛

၁၀။ Bootloader Unlocked Mi Account Remove (100%)
aries = Xiaomi Mi 2/2S
armani = Redmi 1S
cancro = Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 CDMA/WCDMA/LTE
dior = Redmi Note 4G
ferrari = Xiaomi Mi 4i
gucci = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM)
mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S
pisces = Mi3 TD
virgo = Xiaomi Mi Note
wt88047 = Redmi 2
wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A
🔛🔛🔛

၁၁။ modem , modemst 1,2 , fsg collection
🔛🔛🔛

၁၂။ MTK Method 4 Redmi Note 4 , Redmi Pro Bypass (90%)
🔛🔛🔛

၁၄။ Redmi Note 4X (MTK) Method 4
🔛🔛🔛

၁၆။ Xiaomi MTK ဖုန္းမ်ား IMEI + MEID ေရးနည္း ႏွင့္ Firmware တင္လွ်င္ျဖစ္တတ္ေသာ error မ်ား ေျဖရွင္းနည္း
🔛🔛🔛

၁၇။ Mi Flash 2015 ႏွင့္ Firmware တင္နည္း (9008)
https://web.facebook.com/groups/miaccunlock2/permalink/1551531738201367/
🔛🔛🔛

၁၈။Redmi 4 Prada Firmware တင္ၿပီးလုိင္းမမိတာျဖစ္ေနလွ်င္
🔛🔛🔛

၁၉။ Xiaomi ဖုန္းမ်ား XiaoMiTool ကိုအသံုးျပဳၿပီး China to Global ခ်ိန္းနည္း
🔛🔛🔛

၂ဝ။ Windows Stick လုပ္နည္းႏွင့္ Windows တင္ၿပီးလွ်င္ မျဖစ္မေန လုပ္ရမယ့္အခ်က္မ်ား
🔛🔛🔛

၂၂။ 4.4.4 , 5.0 , 5.1.1 , 6.0 , 7.0 7.1.1 8 တို႔အတြက္ Gapp ဖိုင္မ်ားစုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

၂၃။ Mi Account Recovery Method 1 (official) (SIM Card Recovery)
🔛🔛🔛

၂၄။ Redmi Note 4X MTK 64GB 4GB RAM Dead Fix Firmware ( ေငြမွင္အလံုး )
🔛🔛🔛

၂၅။Redmi Note 3 MTK hennessy (Mi Account Lock Remove FW)
🔛🔛🔛

၂၆ ။ Redmi 4 ( Prada ) အေကာင့္ေလာ့ေျဖ
🔛🔛🔛

၂၈။ EMMCDL Command မ်ားအသံုးျပဳၿပီး
partition မ်ား လိုသလို အသြင္း အထုတ္ အျဖတ္နည္း Video
🔛🔛🔛

၂၉။ Redmi 3S/3X အေကာင့္ေလာ့ေျဖ ( land )
🔛🔛🔛

၃၀။ fastboot adb command use miadb အသံုးျပဳနည္း
🔛🔛🔛

၃၁။ EDL 9008 Mode ၀င္နည္းမ်ား ႏွင့္ Testpoint ပံုမ်ား
🔛🔛🔛

၃၂။ Mi Phone ေတြ Recovery Mode မွာ Driver မသိခဲ့ရင္
🔛🔛🔛

၃၃။ Redmi 4X santoni bypass Method 4 ( No Any Error ) Bypass Account
🔛🔛🔛

၃၄။ Mi Service Center ကို Mail ပို႔ၿပီး 100% ျဖဳတ္နည္း Video
🔛🔛🔛

၃၅။ Nokia 6 TWRP Root ( Only TA-1003,TA-10021,TA-1025 )
🔛🔛🔛

၃၆။ QCN, XQCN မ်ားစုစည္းမွဳ
🔛🔛🔛

၃၇။ Nokia 6 Myanmar Font install ( TA-1000 Only )
🔛🔛🔛

၃၈။ QFIL သံုးၿပီး Qualcomm Firmware တင္နည္း
🔛🔛🔛

၃၉။ MI Note Pro Account Remove leo
🔛🔛🔛

၄၀။ Mi Pad 2 MIUI 8.5.1 Stable Version ( Burmese Firmware )
🔛🔛🔛

၄၁။ Redmi Note 4 / 4X mido bypass Method 4 ( No Any Error ) Bypass Account Method 4
🔛🔛🔛

၄၂။ Redmi 4X santoni bypass Method 4 ( No Any Error ) Bypass Account Method 4
🔛🔛🔛

၄၃။ Qualcomm Method 4 (Mi5, Redmi 3s3x , Redmi3 , Mi5S , Redmi 4 Prime )
🔛🔛🔛

၄၄။ Redmi Note 4 / 4X Qualcomm အေကာင့္ေလာ့ေျဖ ( mido ) persist
🔛🔛🔛

MTK ဖုန္းေတြ engineer mode မွ IMEI ေရးနည္း
🔛🔛🔛

system 2 လုပ္တဲ့ oneclick bat ဖိုင္
🔛🔛🔛

Xiaomi Bootloader Unlock လုပ္ေသာအခါ add account ႏွိပ္မရပဲ တ႐ုတ္စာနဲ႔ error ျပလွ်င္
🔛🔛🔛

Viber code error fix လုပ္နည္း
🔛🔛🔛

system2 ကိုယ္တိုင္လုပ္နည္း video ဖိုင္ ( MIUI9 )
🔛🔛🔛

အေကာင့္ေလာ့က်ေနေသာ persist ကို backup ထုတ္ၿပီး
hxd နဲ႔ အတြင္းမွ full id ႏွင့္ ေလာ့ခ်ိတ္ဆက္ထားေသာ
ဖုန္းနံပါတ္ hint ၾကည့္နည္း....
🔛🔛🔛

Mi6 Global အလံုးမ်ား ျမန္မာေဖာင့္ ႏွင့္ Reset ခ်လိုက္ေသာအခါ တက္လိုက္က်လိုက္ျဖစ္ေနလွ်င္ cust တဖိုင္တည္းျပန္ flash ေပးပါ
🔛🔛🔛

Mi MTK Netwrok fix + MTK Partition Restore + NV Restore file
🔛🔛🔛

bypass ရရွိေသာ latest model မ်ား
nitrogen ( Mi Max 3 )
whyred ( Redmi Note 5 )
mido ( Redmi Note 4/X Qualcomm )
sagit ( Mi 6 )
ido ( Redmi 3 )
aqua ( Mi 4i )
capricon ( Mi 5S )
gemini ( Mi 5 )
natrium ( Mi 5S Plus )
lithium ( Mi Mix )
scrorpio ( Mi Note 2 )
chiron ( Mi Mix 2 )
oxygen ( Mi Max 2 )
hydrogen ( Mi Max )
tiffany ( Mi 5X )
markw ( Redmi 4 Prime )
ugglite ( Redmi Note 5A Lite ) Finger မပါ
riva ( Redmi 5A )
vince ( Redmi Note 5 )
rosy ( Redmi 5 )
land ( Redmi 3S/3X )
ugg ( Redmi Note 5A ) Finger ပါ
santoni ( Redmi 4X )
prada ( Redmi 4 )
helium ( Mi Max 64/128 )
ysl ( Redmi S2 )
wayne ( Mi 6X )

အေကာင့္ျပန္သံုးလို႔မရပါ

Contact
Than Toe Aung
m.me/thantoeaungat